bakermen laat je online knallen

Samen met jou gaan we voor (online) groei. Voor we er in vliegen, stippelen we eerst onze route uit. Zo kunnen we bepalen waar de hoogste prioriteiten liggen en welke stappen het belangrijkst zijn. We bepalen het online DNA van je bedrijf en gebruiken dit als basis voor onze strategie.

Wat voor jou vandaag de juiste koers is, is dat morgen mogelijk niet meer. Online marketing blijft altijd in beweging waardoor er voortdurend nieuwe opportuniteiten opduiken. Wanneer wij nieuwe kansen zien, passen we deze ook toe.

We blijven evalueren, optimaliseren en gaan op zoek naar innovatieve ideeën. Ons einddoel? Meer bezoeken, meer klanten en een maximaal online resultaat. Hoe we dit doen, hangt heel sterk af van welk doelpubliek je wil bereiken.

business leads met online marketing

BUSINESS TO BUSINESS

De B2B afzetmarkt is kleiner waardoor het arbeidsintensiever wordt om deze te bereiken. In B2B moet je niet alleen de gebruiker overtuigen, maar voornamelijk de autoriteiten die meekijken.

Het beslissingsproces duurt hierdoor vaak langer dan bij B2C. Door de juiste contactpunten te voorzien kan je inspelen op de verschillende fases. B2B betekent doordachte keuzes maken waardoor de kans op recurring business een stuk hoger ligt.

Wij bouwen al jarenlang expertise op in B2B marketing in verschillende sectoren. Samen met jou zetten we de krijtlijnen uit voor je bangelijke online marketing plan.

b2c digital marketing

BUSINESS TO CONSUMER

In de B2C markt ligt de focus op snelheid en gebruiksvriendelijkheid. Door de grote hoeveelheid marktspelers is het moeilijker om de aandacht te trekken en die te houden. Een B2C consument koopt gevoelsmatig en maakt split second decisions. De churn rate ligt ook een stuk hoger dan in B2B.

Voor ons stopt het verhaal dan ook niet bij het verzilveren van een verkoop. Samen met jou maken we van je klanten ambassadeurs van je merk. Zo vergoot je je online aanwezigheid en laat je écht een indruk na!

e-commerce meer verkopen met online marketing

E-commerce

De online shops rijzen als paddenstoelen uit de grond. Kan je als beginnende webshop nog opboksen tegen de Amazons & Coolblues van de wereld? Enkel als je blijft testen én je risico’s durft nemen.

Maximaliseer je ROI door de belangrijkste kanalen tegen elkaar uit te spelen.Uit welke hoek registreer je de meeste waardevolle bezoeken? Een goede strategie is niet gebouwd rond maar één online kanaal.

Eens je gebruiker op je website zit, staat of valt alles bij de checkout funnel. We voorzien je van een overzicht van de struikelblokken waar je gebruiker tegenaan loopt. We vertrouwen hiervoor op onze ervaring, maar vooral op de signalen die we krijgen van je bezoekers.

VRAGEN? OF ZIN IN EEN SPELLETJE POOL?

Stuur ons dan gerust een berichtje.